Si recordeu, la comissió de menjador de l'AMPA es va crear a finals del curs passat i en són membres la Mari (mare Noa P5), en Jose (pare Carla P5) i en Sergio (pare Ainhoa P4). D'ells ha sortit una representant, la Mari, que formarà part de la comissió de menjador del Consell Escolar (el seu suplent és el Jose).
Aquesta comissió es va reunir el passat dilluns 24/10 amb la direcció de l'escola per començar a marcar les pautes de treball. Hi havia la representació dels pares al complet (Jose,Sergio i Mari) i per part de l’Escola, la Directora, la cap d’Estudis i la Secretària. La sessió va durar 1 hora.
L’Escola, ens va donar i vam llegir i comentar la NORMATIVA TEMPS MIGDIA I DEL SERVEI DE MENJADOR, van quedar punts pendents de rectificar i/o modificar i en la propera reunió, s’aprovarà i començarem a posar-la en practica
Vam acordar que els suggeriments, reclamacions i/o queixes sobre menjador, han de fer-se per escrit i presentar-les a l’Escola amb còpia als membres de la comissió de la part dels pares, perquè a traves de la Comissió formada per escola i pares treballarem en resoldre les incidències que puguin existir del dia a dia. L’adreça electrònica dels pares és cmrieralta@gmail.com
Vam acordar que farem visites al menjador però falta definir la periodicitat en que les farem
La propera reunió és el dia 21 de novembre
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada