En primer lloc, i davant les properes
eleccions a la Junta, comentem que seria de rebut que els membres de la
comissió d'extraescolars entressin com a vocals a la propera Junta. Cadascú
decidirà què fa en aquest sentit.
En segon lloc, comentem el tema de la
monitora d'anglès de primer, i acordem que, tot i ser una bona monitora, no és
adient al grup i demanarem a l'empresa d'extraescolar que la substitueixi.
En tercer lloc, sobre el pla
d'emergències, comentem que li hem demanat a l'escola i també participar en el
simulacre que fan dins l'horari lectiu, però no van estar d'acord.
A aquestes alçades del curs, no tenim
aquest pla fet i el considerem urgent.
Acordem demanar una reunió amb la
responsable de prevenció de riscos de l'escola i demanar fer un simulacre
durant l'horari d'extraescolars. I aquesta informació fer-li arribar als
monitors i monitores d'extraescolars.
Acordem demanar a la FaPaC quin és el
paper de l'AMPA en l'el.laboració del Pla d'emergència, i si hem de tenir
formació en prevenció de riscos.
En quart lloc, sobre el festival de fi de
curs d'extraescolars, acordem que cada activitat faci l'exhibició de fi de curs
dins el seu horari habitual.
El responsable de cada activitat ho ha de
comunicar als coordinadors de cada extraescolar.
En cinquè lloc, el responsable de
l'extraescolar de piscina ens explica que moltes vegades no hi ha voluntaris
per estar a la piscina durant l'activitat. Això significa que o bé el
responsable de piscina o bé les mateixes persones, són les que estan baixant.
Acordem que a partir d'ara, si hi ha un
dia sense acompanyant apuntat, es triarà un/a a partir de l'ordre de la llista
d'alumnes de l'extraescolar i se li comunicarà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada