dimecres, 26 de febrer del 2014

Reunió Comissió d'Extraescolars 11 de febrer de 2014



En primer lloc, i davant les properes eleccions a la Junta, comentem que seria de rebut que els membres de la comissió d'extraescolars entressin com a vocals a la propera Junta. Cadascú decidirà què fa en aquest sentit.

En segon lloc, comentem el tema de la monitora d'anglès de primer, i acordem que, tot i ser una bona monitora, no és adient al grup i demanarem a l'empresa d'extraescolar que la substitueixi.

En tercer lloc, sobre el pla d'emergències, comentem que li hem demanat a l'escola i també participar en el simulacre que fan dins l'horari lectiu, però no van estar d'acord.
A aquestes alçades del curs, no tenim aquest pla fet i el considerem urgent.
Acordem demanar una reunió amb la responsable de prevenció de riscos de l'escola i demanar fer un simulacre durant l'horari d'extraescolars. I aquesta informació fer-li arribar als monitors i monitores d'extraescolars.
Acordem demanar a la FaPaC quin és el paper de l'AMPA en l'el.laboració del Pla d'emergència, i si hem de tenir formació en prevenció de riscos.

En quart lloc, sobre el festival de fi de curs d'extraescolars, acordem que cada activitat faci l'exhibició de fi de curs dins el seu horari habitual.
El responsable de cada activitat ho ha de comunicar als coordinadors de cada extraescolar.

En cinquè lloc, el responsable de l'extraescolar de piscina ens explica que moltes vegades no hi ha voluntaris per estar a la piscina durant l'activitat. Això significa que o bé el responsable de piscina o bé les mateixes persones, són les que estan baixant.
Acordem que a partir d'ara, si hi ha un dia sense acompanyant apuntat, es triarà un/a a partir de l'ordre de la llista d'alumnes de l'extraescolar i se li comunicarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada